Digimarkkinointi

Digitaalinen markkinointi eli digimarkkinointi

Digimarkkinointi on monen eri markkinointikanavan yhteistyötä, jonka tavoitteena on lisätä myyntiä, liidejä ja yhteydenottoja. Digimarkkinoinnin kanavia ovat esimerkiksi Google, Facebook ja uutiskirjeet.

Parasta digimarkkinoinnissa on markkinointitoimenpiteiden ja -tulosten jatkuva kehittyminen. Testaamalla ja kokeilemalla erilaisia toimintamalleja opimme jatkuvasti uusia asioita ja voimme kehittää markkinoinnista mahdollisimman tehokasta juuri sinun yritystäsi varten. Digimarkkinointi pohjautuu aina dataan.

Suosittelemme yrityksellesi digimarkkinointia, mikäli:

Digimarkkinointia on mahdollista toteuttaa pienelläkin budjetilla, joten suosittelemme sitä lämpimästi myös pienille yrityksille.

Markkinointi Ukkonen käyttää digimarkkinoinnissa kanavinaan Googlea (hakukoneoptimointi ja Google Ads-mainonta), sosiaalista mediaa, sähköpostimarkkinointia, liidien hankintaa suoraan sivuilta sekä analytiikkatyökaluja.

Ota rohkeasti yhteyttä niin laaditaan yhdessä juuri teille sopiva digimarkkinoinnin paketti!

Digimarkkinoinnin palvelut

Digimarkkinointipaketti

Digimarkkinointi on monen eri markkinointikanavan yhteistyötä, jonka tavoitteena on lisätä myyntiä, liidejä ja yhteydenottoja.

Lue lisää

Google Ads -mainonta

Google Ads -mainonnan avulla tavoitat potentiaaliset asiakkaat silloin, kun he etsivät verkosta yritystäsi tai yrityksesi kaltaisia palveluita.

Lue lisää

Hakukoneoptimointi (SEO)

Hakukoneoptimointi parantaa yrityksesi näkyvyyttä hakukonetuloksissa, jolloin potentiaaliset asiakkaat löytävät luoksesi helpommin.

Lue lisää

Facebook-markkinointi

Facebookin ulkoistamisella säästät sekä aikaa että rahaa, kun annat ammattilaisten hoitaa Facebook-markkinoinnin puolestasi.

Lue lisää

Instagram-markkinointi

Oletko haaveillut yhtenäisestä ja visuaalisesta IG-feedistä? Nyt se on mahdollista! Ulkoista somemarkkinointi graafisen suunnittelijan ja markkinointiammattilaisen tehtäväksi.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi on hyvä tapa saavuttaa asiakkaat, jotka ovat aidosti kiinnostuneita yrityksesi palveluista ja jotka haluavat pysyä ajan tasalla yrityksesi toiminnasta.

Lue lisää